Les Dades Personals recollides a Associació El Roure seran objecte de tractament automatitzat i incorporats als corresponents fitxers automatitzats, sent aquesta entitat titular i responsable del seus fitxers. Les dades NO son ni seran cedides ni venudes a cap altre empresa aliena a Associació El Roure. Si es vol modificar o suprimir alguna de les dades existents, només cal posar-se en contacte amb elroure@associacioelroure.org i les mateixes es suprimiran o modificaran en un breu termini de temps.

Aquesta informació recollida no s’associa amb cap persona, ja que no s’emmagatzemen dades personals ni identificatives, sinó que només es recullen dades per a identificar la sessió amb l’objectiu de millorar la vostra experiència a Associació El Roure.